Jest wiele możliwości na wypromowanie produktów firmy, którą się reprezentuje. Podobnie jest w przypadku, gdy trwają usiłowania jak najszerszego rozreklamowania marki przedsiębiorstwa. Nad tego typu zagadnieniami myślą specjaliści odpowiedzialni w danej firmie za działania marketingowe. Jeśli tylko dysponują odpowiednimi zasobami kreatywnymi i mają do dyspozycji choćby minimalną ilość pieniędzy, wówczas te zabiegi przynoszą oczekiwane korzyści. Duże znaczenie przykłada się w takich sytuacjach do tego, jak wyglądają na przykład stoiska wystawiane podczas targów czy konferencji. Nieodłącznym elementem jest wtedy oczywiście ścianka.
Zalety wykorzystania ścianki
Czasami istnieje potrzeba, by nie była to jedna jedyna ścianka, lecz by znajdowało się ich wokół ekspozycji zdecydowanie więcej. Nie ma konieczności udowadniania, że użycie takiego narzędzia jest nad wyraz skuteczne. Dobrze wypełniona ścianka stanowi doskonałe tło dla naszych propozycji, przyciąga wzrok obserwatorów i potrafi doprowadzić do zainteresowania się oferowanymi produktami.